vrijdag 5 november 2010

Er komt een boek over mijn tocht!

Het boek van mijn fietstocht naar Rome is praktisch klaar!

Dit als simpele mededeling.
Normaal print ik van een reisverslag maar enkele exemplaren uit voor eigen gebruik, familieleden en naaste vrienden.
Maar nu lijkt dat anders te liggen.
In de dagelijkse reacties van ‘het thuisfront’ op de blog werd namelijk vaker een hint gegeven om de dagverslagen te bundelen in een boek. En een aantal mensen zou dat boek graag, zeker, natuurlijk, uiteraard willen hebben.

Ik vraag me nu af hoeveel boeken ik moet aanmaken.
Vandaar dit bericht om even de interesse te checken.
Niets is zo vervelend als naderhand te horen te krijgen van: "O? Ja? kon je dat kopen? Dat wist ik niet. Had me dat dan maar gezegd..." of zoiets dergelijks.
Voel je aan de andere kant echter tot niets verplicht!

Pellegrino a Roma
Op de fiets naar de Eeuwige Stad


Het boek is niet alleen maar een verzamel-bundel van de dagelijkse blogberichten. Die vormen natuurlijk wel de basis. Maar ik heb ze verder uitgewerkt en uitgebreid met meer herinneringen, indrukken, belangrijke ontmoetingen, filosofische en kerkhistorische overwegingen én pakkende reacties van 'het thuisfront' op de blog. Plus een uitgebreide reistabel en een overzicht van overnachtings-plaatsen waar ik sliep.

Het is een compleet en lezenswaardig ‘werkstuk’ geworden van 144 bladzijden in A4-formaat, met veel foto’s en een mooie, glanzende kleurenomslag.
Voor de goede orde: de foto’s ín het boek zijn zwart-wit, uiteraard, kleurendruk is immers niet te betalen.
Over betalen gesproken: de prijs is 13 euro.
(Opsturen per TNT-post kost 4 euro extra).

Interesse?
Laat het me dan even weten.
Dat kan via mijn mail maylouq@gmail.com
of telefonisch 045 – 531 16 60 of 06 – 106 18 531

Geen opmerkingen:

Een reactie posten